Indeed!

Jag skulle lagt mig nu vid tio, som igår, fast nope.
Jag njöt i sängen imorse asså. Gick och la mig tio igår kväll och gick upp kvart över åtta imorse. Tog den sena bussen in till skolan och hann precis. Ska nog bli en vana att ta den bussen. Oooufh så skönt det var!

Okej så Emmas och min lilla goda gärning blev till Emmas min & Elins goda gärning. Mer om det någon annan dag.

Imorgon är det typ dans i skolan. Vi hade det på våran gamla skola och redan då var jag väl inte direkt förtjust idet..... Annars så har det inte hänt något mer. Bara en väldigt lugn start på veckan =)
Nu blev badrummet ledigt :D ska göra mig iordning och sedan sova. BEHÖVS!

Mwa babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0