Irriterad på bussen i eftermiddags

Vi fick sluta tidigare på matten idag eftersom halva gänget var och dansade. Satt på bussen hem när det sätter sig en liten tjej bredvid mig. Hon käkar godis så det bara sprutar runt omkring henne. Lite smått irriterad när jag bli helt täckt utav hennes godis pulver. Inte nog med det, hennes klass kamrater sitter i sätena bredvid. Dom retar henne och kallar henne fet ett antal gånger. Bara jävlas med henne helt enkelt. Jag blev så sur att jag petade till den här tjejen och sa att hon skulle definitivt inte ta någon skit ifrån dom. Aldrig någonsin! Men dom fortsatte även fast dom hade hört vad jag hade sagt till henne. En utav killarna hoppade av på samma ställe som jag och jag små sprang lite efter honom och hojtade Vet din mamma om att du mobbar folk? Han säger nej, lite sådär kätigt. Då blev jag förbannad och hotade honom. Vet du att du kommer ligga jävligt risigt till en dag om du fortsätter så. Ni pojkar lever i problem fria världar där ni kan säga och göra precis vad ni vill. Det är här skönhets idealet kommer in lite grann. Ska inte behöva vara såhär.

Bortsett ifrån detta missade jag bussen imorse. Precis när jag gick ut såg jag den komma. Fast det var en traktor lite längre fram så trafiken stoppades upp. Hade kanske hunnit men i stället stod jag nedanför sten trappan och glodde på bussen. Ska jag gå, ska jag gå in, ska jag gå, hinner jag? Jag gick in. Inte först vid fem över åtta kom den andra bussen och jag kom försent till dansen i idrottssalen. Hängde inte med överhuvudtaget och Elin blev svin förbannad på mig ett par gånger.
Efter middagen ska jag börja med svenskan, SHIT, som jag lämnade kvar i skåpet ;S aja. Får göra historian. Ska nog börja med det direkt.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0