Lovet är slut, äntligen?

Jag vågar liksom knappt kolla på sidan! Usch. Ja, min blogg ser precis lika dan ut som den gjorde igår kväll. Suck.

Mamma och pappa lämnade mig själv för några minuter för att gå och fixa lite grejer. Satt kvar och kollade på skräckfilmen jag envisades med att se innan pappa skulle gå ner. Det visade sig inte vara den bästa filmen. Det blev många knivhugg lite här och var och några sekunder efteråt började jag gråta. Jag klarar inte av sånna filmer längre.
Ellen ville kolla på Motorsågs masakern med mig imorse och både hon och jag har sett den innan. Men usch näe. Tvingade henne att stänga av efter en kvart.

Måste sammanfatta den där nedrans engelska texten till Mona lektionen på onsdag. Och så har jag matten som jag tänker fräsha upp minnet med.
Jag berättade igår att jag längtade tillbaks till skolan. Jag tar tillbaks det :P jag kommer sakna dom sena nätterna och dom långa morgonarna (?)

Mwa

Kommentarer
Postat av: emma

honey boney, sett min nya header? gjorde den på en halvtimme, hyffsat nöjd. what do u think? ;)

2008-11-05 @ 09:42:48
URL: http://lillma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0