Obamas tal

God afton
Jobbigt att ta sig upp idag, indeed! Det var inte bara jag som kände så imorse. Hela klassen klagade idag :P
Kollade på valet i USA igår natt. Eller jag snarare kollade då jag vaknade till och inatt var det rätt många gånger. Obama vann. Härligt! USA kommer få en riktig country make over nu och det glädjs nog det amerikanska folket utav tror jag. 

Det börjar komma sådär jätte jobbiga prov nu igen. Den där månaden med bara läxor och absolut inga prov är över nu. Buhuu. Men väl efter den här månaden kan man andas ut igen!
Måste tillägga att Sarah Jonna och jag går i världens sjukaste matte grupp :P läraren är helt kokkobeng verkligen. Vi kan skita i nästan hela veckans matte lektioner utan att bli uppskrivna och vi får alltid gå tidigare, hon sticker alltid iväg antingen i början av lektionen eller i mitten för att  fika eller hämta kaffe. Jisses. Mer ordning på den läraren kanske? TACK. För övrigt satt Jonna och Sarah och sov :P

Satt och grät när jag kollade på nuheterna i morse av Obamas tal. Amerikanarna skrek One for all and all for one.

 

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0