Random kväll

Fyfan vilket liv..... Min lillasyster har haft sin kompis här över natten och sjutton sicket liv dom har fört. Jag låg begravd i sängen tills klockan blev halv tolv men ingen blund fick jag. Härligt.
Mamma och jag satt och kollade på The Game igår kväll. Skit bra film. Jonna ringde imellan och pratade. Du skulle ringt tidigare så hade vinis och jag kunnat komma in! Som Jonna brukar säga; Pilla dig i stjärten ;D

I fredags dock slutade kvällen lite dramatiskt. Emma och jag åkte in till stan runt nio och kom sedan fram till Elin och dom andra runt hm tio tiden. Det var inte direkt något ös eftersom typ alla var trötta. Fredag, hallå! Jag hade somnat redan vid sju om jag fått bestämma. Det dog ut och jag elin therese och en kille tog taxin in till stan igen efter att elin tagit på sig fel jacka. Mjo inne i stan hände det inte för mycket heller. Det var Palace och emma och elin skulle in. Ingen idé tänkte jag och drog bort till Bistrobar tills Emma kom. SVIIIIIIIIIIIN kallt (!!!!!!!!!!!!!) vart det och vi gick bort till Café Corner och åt chokladbollar. Det visade sig sen att Elin hade vandrat runt i stan så vi bestämde att hon skulle hoppa på den bussen som vi satt på vid Skvallertorget. Ungen går ut och vinkar till sig bussen och typ inser sen att Oj det var inte den bussen Emelie&Emma satt på och sa att hon inte skulle med. Tre sekunder efteråt då bussen håller på att svänga ut inser Elin att det är den bussen och jag skriker stanna. Chaffisen stannar of course inte och kör. Elin bestämmer sig för att gå tillbaks till micky.

Elin säger i telefonen att jag ska ringa henne om 15-20 minuter. Emma får panik på bussen och tänker om något kanske händer henne. När vi väl kommer hem ringer jag henne ett ANTAL gånger men hennes mobil är fucked up och stängs av ibland. Klockan hm typ två ringer hon och meddelar att allt är bra. Tack! Skönt att höra.

Jag funderar på att åka till Emma om någon timme =) så vi hörs.

Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0