Sthlm nästa!

Sitter och lyssnar på The Killers. Orolig för att jag ska glömma något tills imorgon när vi åker till Sthlm. Usch så påfrestande det kommer att bli. Väldigt strikt schema nämligen.... Och sedan när vi kommer tillbaks till Kalmar så är det köning direkt. Jag ska faktiskt inte gå =) så jag kilar hem direkt efter att träffat Emma en sväng. Hoppas jag!

Mamma drog upp mig redan vid sju imorse. Glömde att vi skulle lämna snorisarna på dagis innan vi åkte till skolan. Riktigt tjurig blev jag när jag kom upp till köket :P jag kan verkligen inte vara en lätt människa att ha å göra med. OCH med den meningen vet jag precis vad Emma tänker ;D
Pappa är så jävla härlig alltså.Jag satt fram i bilen idag. Brukar alltid vara han annars eller mamma. Shit, han är som en liten unge :P inte växt upp. Hah! Aja nu ska jag kila iväg och göra lite nytta och kanske slå en pling till Elin Pelin.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0