Ut ut ur mitt liv!

Mamma har sin väninna här. Stökigt som fasen. Jag som skulle sätta mig med engelskan men istället får jag begrava mig i hög musik.
När jag åkte till Stockholmi onsdags så tänkte jag inte på någonting. Jag ville bara fram och ha roligt med Elin och de andra. Jag små pratade med Emma lite då och då men inte mer. Det ända jag gick runt och tänkte på var Elin som skrek när alla duvor närmade sig eller när Joppe babblade i ett. Först när vi satt på bussen på väg hem till Kalmar så förvånade det mig ganska mycket att jag inte hade tänkt mer på folk här hemma. Jag är tex värsta mamma grisen och hatar att vara ifrån mamma och pappa. ´

Det är lite lugnare här nu =) ska kolla på svampbob och sedan plugga, kommer gå fintfint!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0