Memme Pemme!

Emma hängde på mig hem. Hon somnade innan hon stack till Rasmus. Skrek på henne att gud nåde dig om du dregglar i min soffa unge! Hon stack sedan till Rasmus och då somnade jag i soffan, sittandes. Äsh asså min rygg ;S
Köpte med mig klementiner hem. Mums! Emma blev förvånad.....

- Ska du äta upp 12 klementiner eller?!?!?!

- Mamma blir galen om jag äter 4 klementiner om dagen....

Imorgon är det rugby och sedan swinget. Vi ska inte gå på ågot utav det.... Synd att vi speciellt inte träffar Sarah och Jonna och sedan de andra. Men jag är inget fan av Adam Tensta direkt....

Jag tycker synd om di älskling, som behöver stå ut med dom där falska äcklen. Du förtjänar så mycket bättre. Samhälle/Internationell? ;D

Sov dax!
Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh älskling, tack. Får se hur de blir med linjebytena......

2008-11-27 @ 17:21:37
URL: http://lillma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0