Okej vecka

Hallå, Mona är = riktigt störd i huvudet. Jag skulle vilja ta tag i hennes huvud och banka det i bordet och riktigt skratta samtidigt. Elin och jag gav verkligen upp. Ingen av oss hade glasögonen med oss så vi sog inte. Och Mona höll på att göra ljud ifrån sig så vi ville inte störa henne.
Sista timmen och alla var hungriga och gnälliga men ändå på skratt humör. Elin och jag smyger iväg i någon timme och sitter och snackar snusk nere i caféterian med Jonna och Sarah. Kommer upp till samhälls lekonen som Elin och jag lämnade en timme. Hittar hela klassen samlade vi det stora bordet i biblioteket. Den grå vita damen som jobbar där kommer fram och undrar vart vi har varit och jag börjar bli varm. Svarade att vi hade uhm varit nere vid en dator och sedan tog en nypa frisk luft. Jaha säger kärringen och frågar vart jag har all min information då eftersom jag inte hade någon bok med mig. Jag sa käftigt att Det ligger lagrat uppe i vänstra hjärnhalvan. Sätter mig ner. Elin sitter tvärs över bordet åt höger. Hon börjar flina och jag brister ut i gap skratt och får hela bordet att skratta. Och pricken över i-et. Våran samhälls lärare säger åt oss (klassen) att tacka bibliotikarien tack för att vi fick vara där och att hon tog sin tid till att visa. Då brast jag ut i skratt. Jag sa Att det är det sista jag tänker göra!

Nästa vecka bär vi av till Sthlm hela gänget och det är något att se fram emot. Förrutom att jag är livrädd för att åka buss/bil. Panik.
Annars idag fick jag en trevlig överraskning när jag kom ut efter att jag snytit mig ;D hah


Emma letar desperat efter en plattång och är ganska uppriven efter att ha frågat killen där jag köpte min. Han hade förklarat att dom aldrig hade haft en sådan innan. Hon har ringt mig ett antal gånger och frågat hur min ser ut och bla bla bla. Hela köret :P måste nog ringa henne.

Mwa



btw.
börjar bli lite orolig över det nästa FN-rollspelet som har börjat förberedas. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0