Vargar är utrotningshotade

Drog precis fingret på bläck patronen och kliade mig sedan på kinden, smart. Får man bort sånt?

70 pers hade inte fått biljetter igår hörde jag. Men de flesta jag kände hade fått. Snyggt av fula Kagg att rulla in en bil i matsalen. Riktigt onödigt måste jag säga :P och det gamla vanliga ordet Puder luder som står målad över hela skiten. Ni har ingen framtid där borta.
Det har vart en ganska ok dag idag. Elin stack efter språket. Hon skulle nämligen till Borås. Lovisa och jag satt och spelade Rixdax på samhälls lektionen. Ganska nyttigt spel. Lärde mig bara att motion är ett förslag :P
Annars sitter jag här och lyssnar på The Killers. Skulle egentligen in till stan efter skolan med Emma men hon ville att jag skulle strunta i halva samählls lektionen + mentorstiden :P jag ville gå på det. Fick även skäll på mentorstiden utav Peter. Jag och Sarah är klass mammor (?) och Sarah är i Sthlm med Jonna fortfarande och ingen av oss har direkt tömt klassfacket på en himla lång tid. Idag sa Peter att vi skulle utse en reserv. Jag höjer handen i vädret och tjoar att det är liksom Sarah och jag. Han ber mig surt tömma klassfacket. Kommer tillbaks och smäller skiten i bordet precis framför honom. Fast på ett komiskt sätt =)

Emma och jag har hittat ett väldigt intressant litet jobb. Fast no money. Vi ska träffa dom på tisdag nästa vecka =) en god gärning bara. Få lära känna nya människor och för att det är så roligt!
Imorgon ska jag antagligen till Emma. Vi får se =)

Annars idag så var naturkunskapen helt slöseri med våran tid. Hon babblar ett helt annat språk och slänger ur sig engelska termer hela tiden.
Emma har bytt till min språk grupp och vi har äntligen en lektion tillsammans. För första gången tyckte jag det var kul på lektionen och kunde mer än gärna sitta och jobba övertid. Hade dock sett mysko ut eftersom jag egentligen hatar spanska :P

Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0