Dagen som gått

Det vart en ganska lugn dag i skolan =) shit vad trött jag var igår fast idag var det något bättre.
När klockan ringde 06.13 imorse tassade Thea in i rummet med händerna för ögonen. Hon gjorde mig sällskap hela morgonen och jag var faktiskt på bra humör också :P hon låg och kollade på tecknat med filt och kudde och tjatade om välling medans jag rusade runt och skrek att jag inte hann göra det.

Elin kom idag också. Saknade henne igår ;O jag kommer heller inte framåt i mitt Fn arbete. Det står sjukt lite om just det ja behöver veta. Och igår och tills imorgon har jag inga läxor!!!!!!! Jag ska lägga mig nio.
Märker att jag skriver inlägg som inte hänger ihop. Vänj er!

Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0