Det finns väl för fan inställningar din ung jävel!

Hallå hallå! Sitter nu i nästan en tom Stagneliusskola med väldigt trötta och sega elever. Dagen har gått skit fort och snart är det utskotts arbete igen!
Lovisa, Elin och jag sitter ensamma i en väldigt ljus kvav datasal. Tänkte reta Elin med att sätta på lite Lasse Berghagen, FYFAN vad arg hon blev. Skrek DET FINNS VÄL FÖR FAN INSTÄLLNINGAR DIN UNG JÄVEL!!!!!!

Usch!
Jag vill inte vara här som sagt :P jag vill ligga hemma i sängen och tycka synd om mig själv för att jag är tvungen att utsätta mig för Fn-rollspelet. Fick panik då Annelie började prata om FN-rollspelet i Rom nästa år. Då det är mycket tuffare, alla är ifrån olika länder och engelska är det språk vi ska använda, eller är Tvugna att använda rättare sagt. Men visst engelska språket är NO problem =)

Jag vet inte vad som kommer att hända ikväll :P leka med Elin Pelin och Lovisan perhaps. Somnar väldigt gott ikväll.

Mwa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0