Fortsätt simma, fortsätta simma.....

Ellen ringde mammi förut för att berätta att hon möjligtvis kanske hade maginfluensan. EUWH! Jag ville inte komma hem. Liksom trevligt om jag skulle få det nu helt plötsligt precis innan FNrollspelet och allt. Fast tänk, det hade vart ganska roligt trots allt.

Jag är total less på spanskan. Måndagar speciellt. Jag ville verkligen inte läsa men ingen lärare respekterar det, fast sen är ju jag som jag är. Men skit på henne.
Matte provet idag var ju ett riktigt stort skämt x) våran matte lärare stack efter typ 15 minuter och kom sedan tillbaks efter sisådär 5-7 minuter. Alla hade en ganska trevlig pratstund då hon var borta. Imorgon har vi B-delen och jag är nog lika körd där.
Jag måste erkänna att jag börjar bli riktigt skraj för FNrollspelet nu. Nästan hela internationella arbetslaget är i Dublin med 06C.Det är Peter&Joppe kvar, typ. Där rök liksom Annelie. Jag har minst 30 A4 sidor att översätta och formulera om innan veckan är slut helst innan fredag också. Kommer jag klara det? puh. Det är brååådis nu (!!!!!) och det är inte bara jag som känner stressen komma flygandes igen. Bläääää.

Middagen kallar och förhoppningsvis har inte Ellen maginfluensan. Hon sover förtillfället. Hade sådan lust att hoppa i sängen..... Men någon gång ska man väl vara snäll.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0