Fucking buss helvete !!!!

Gokväll gott folk! Det är bra med mig förutom att det väntar ett helvete när jag kommer hem. Mamma ville ha hem mig vid nio. Jag missade bussen 18:28 med någon minut och nästa buss går inte förns fem i nio sen är det en bit att gå också. Satan. Jag är fan livrädd.
Emma står i duschen och jag sitter i köket óch typ skakar. Vi ska äta popcorn och kolla på AA nu vid åtta.

Igår vart Emma jag, Rasmus och Elin på fest. Det var ganska ok faktiskt :P alltid lika roligt att träffa nya människor!
Asså det enda jag kan tänka på just nu är mamma :P jag som inte brukar komma försent. Jag brukar hålla mina tider. BLÄÄÄÄ! Jag har vart hos Emma hela dagen nu, hahah! Och fyfan vad taskig hon var när jag insåg att vi hade missat bussen.

Emma: FAAAAAN! Emelie det är så jävla kallt kan vi gå eller???

Jag: Vi väntar 5 minuter till!

Emma: VI HAR MISSAT BUSSEN EMELIE! HAHAHAH! (skrattar och berättar skämt) kan vi gå nu eller???

Jag: Vi väntar 5 minuter till!

Emma: Nej nu går vi!

Jag: Vi väntar 10 minuter till! HA HOPPET UPPE ;O

Jag är deppig och måste börja kolla upp saker :P Emma bara skämtar bort det. Och Emmas dumma laptop (!!!!!!) sitter och skriver 'ich' hela tiden.
Emma kom ut ur duschen nu och AA börjar straxt!

Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha babe, du är för go ;) jag var övertrött och på skämthumör.

2008-10-06 @ 06:27:34
URL: http://lillma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0