Kolla vad jag har roat mig med hela dagen

God eftermiddag!
Jag blev hemnma idag eftersom jag inte mådde riktigt bra idag heller. Fast jag ångrar det..... Jag ville träffa Elin och Lovisa och speciellt Emma! Största ångesten idag var att jag missade samhälle och historian =( samhälls lektionerna är de lektioner jag ser fram emot mest! Och + att vi har så mycket att göra.

Idag återstår ännu mera plugg. Som vanligt. Jag har naturkunskapen och så har jag spanskan och engelskan att roa mig med hela kvällen. Och inte nog med det så missade jag simhalls besöket vi skulle gjort idag på idrotten ;S inte bra att jag var hemma! Fan att man ska missa så mycket på en dag. Det är inte klokt! Ska försöka ta det lugnt.

Mwa


                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0