Tillbaks!

Äntligen är FN-rollspelet över och man kan andas ut. Nästa är inte förns i mars på engelska.
Det gick bra, jag ville mest bara observera hela grejen. Fick smått panik imorse då vi satt i utskotten och ordöfrande bad följande länder att skriva ett 'position paper' på tre minuter. Såg Sarah-Louise skriva medans jag satt och nästan började lipa. Kom inte på något alls! Våra resolutioner vart ju så himla lika och jag fattar liksom inte varför vi skrev ihop oss med dom. Det slutade med att jag hamnade i talarkedjan. Zimbabwe finner inte detta en lösning på klimatproblemen. Jag var heller inte öppen för frågor x)
Det var endå ganska trrevligt igår kväll =) väktaren hade vart där ett antal gånger och larmet hade gått minst fem gånger.Stackars gubbe. Det slutade med att jag, Elin, Emmy, Julia och Gabbe sov i A9 medans de andra total dissade oss för att ligga i A7. Till klockan 1 höll de andra på att snacka och kanske inte förns runt halv två som vi släkte. Jag var helt borta, skit trött. Gick också och la mig med feber.
Dagen därpå hade vi ställt klockan på 06.30. Jag hade poienterat kvällen innan att jag är morgon människa och jag kmmer upp i tid då min klocka ringer. Imorse var inte detta fallet. Jag Elin och Gabbe låg kvar till 7. Jag skyller på stressen, febern, förkylningen och att jag var allmänt trött.
Där sprang alla 163 delegater runt för att fixa oss än en gång för andra dagen då de andra eleverna började komma runt tjugo i åtta.

Min mobil har vart helt konstig dom senaste dagarna. Batteriet är helt puckat. Laddas ur hela tiden. Vill be om ursäkt till dig Emma som försökt nå mig idag.
Om batteriet fortsätter hålla på såhär får jag lämna in den.

Kom hem lite tidigare idag än de andra. Var så hängig. Gick och la mig i soffan och somnade fram till nio. Vi får se hur länge jag är uppe nu. Ska även gå upp i gryningen imorgon för att passa Tuwa och Thea. Gäsp*  fredag till lördag, den enda morgonen jag får sova ut på.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0