081030

Det börjar bli vana att Emma ringer och väcker mig nu om morgorna. Hon tycker att jag är måttligt irriterad och störande. Idag ska jag städa lite och så kommer Emma hem hit direkt efter att hon jobbat. Vi drar sedan till Elin =D saaaknat dig! Förra gången jag träffade Emma direkt efter arbetet så stank hon skit :P på tal om händern, bläääää, dom stank majonäs.

Kom hem ifrån Emma igår kväll. Dagen innan var jag helt fucked up i huvudet x) sa åt Emma att klippa av mig håret. Börjar bli värsta imitationen av Britney nu.
Emma gjorde något ap taskigt igår som jag kan skratta åt nu faktiskt. Hon skrev ett sms som hon slängde iväg till typ mer än halva min kontaktlista, VARAV till min morbror. Jisses......

PS. Detta är det inlägg som jag råkade trycka F5. Skulle publicerats den 081030

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0