Sicken vecka.... :D

Wow (!!!!) fem dagar sedan nu, det går inge vidare med bloggen alltså :P
Emma ringde mig imorse som hon alltid gör på lördags morgonarna. Det blev stan. En väldigt lång runda på stan också. Väldigt dryga människor inne på Vila alltså :P
Det var fotboll idag också! Kalmar mot Göteborg. Så segt mycket folk det var ute. Poliser överallt och Emma och jag som spöade skiten ur varandra utanför Stagg.
Vi blev upp plockade av Emmas familj och stack sedan för att äta. Emma tvingade sedan hem mig till 3kanten och nu går jag upp och ner. Allt ifrån locka Emmas hår till att raka hennes ben..... Lovely! Hah. Hon ska nämligen till Rasmus och jag ska hem. Mötte Elin på stan och där stod vi en ganska lång stund och pratade om smaskiga hemligheter. Jag ska sitta hemma och skriva på min resolution, eftersom vi har FN-rollspel nästa vecka torsdag&fredag. Grymt nervöst nu!
Nähä nih! Nu ska jag nog kila upp till kärringen och göra henne lite sällskap och den här gången ska jag väl hjälpa henne på toaletten också x) joking!
Imorgon tar Emma och jag med Thea till simhallen. Hon blev skitglad när hon fick veta att vi skulle åka dit. Alltid lika roligt att ta med dom ungarna!
Ha det bra ikväll!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0