Var hälsad MOSES!

Dagen började bra, absolut ingen ångest överhuvudtaget men nu, klockan snart halv sju kommer ångesten krypandes och jag börjar bli lite smått orolig faktiskt nu :P jag är ju som jag är, tycker att allt oroande är helt sjukt kul.
Mamma och jag åkte för att lämna Thea på kalas hos Gabbe runt halv elva i morse. Jag är ju som sagt livrädd för att åka bil x) satt och fick tårar i ögonen när jag tänkte på hur en bil krock skulle gå till när mamma trampade på gasen och var uppe i 110km/h. Kollade bak och såg Thea hänga lite lätt över bilbältet och så log hon åt mig, sådär så att man måste le tillbaks. Vände mig om och fortsatte tänka på hur en bil krock skulle gå till. Jag satt där och fick seriöst tårar i ögonen och sen hur jag skulle må efteråt.... Bläää. Jag har väldigt mycket negativa tankar i huvudet just nu.

Vi var sena som tusan! Vi skulle ha hämtat Emma vid 12.40 men så blev det icke. Lite sena vart vi allt :P
Hade tänkt tända upp rummet med ljus för att få den där gosiga värmen under en filt som man aldrig vill lämna. Jag ska också fortsätta skicka min ICKE kristna skämt åt Emma.

Ett icke kristet skämt kan se ut såhär::::

Ifrån mig!
Var hälsad MOSES (emma)! Jag HAR precis klätt på mig min kappa. Sitter ute och käkar bröd med vatten med mina tretton syskon. Vi syns ute på åkern runt halv ett!

/ i detta meddelande får Emma alltså veta att jag har precis stigit upp och äter frukost och att vi syns vid halv ett.

Jisses :P jag ska roa mig med min halv klara resolution nu........... SKIT.

Mwa babes 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0