Vem FAN har tid!

Okej, jag skulle ha gått och lagt mig tio idag som alla andra dagar fast så blev det inte idag. Alla andra ligger och sover medans jag sitter och lipar ihjäl mig över fn-rollspelet som är på torsdag-fredag. Vad i HELVETE ska man göra när det inte står ett jävla fucking skit om landet?!?!?!? inte fan vet jag. Ååååh, jag är så upprörd att jag skulle kunna bita av ett finger på mig själv ärligt talat. Det får bli sugigt helt enkelt ;S men vem har lust att stå inför 100 pers och inte ha något att säga ;S jag suger liksom på att improvisera. OCH jag vet att jag suger på det efter tidigare erfarenheter.
Jag vill ligga och sova och slippa tänka på det. Men livrädd tänker jag sitta i mitt utskott och darra ihjäl mig på torsdag förmiddag. Snälla, tänk på mig då!

Skyndade mig hem idag. Åt middag och sedan fn shitet. Jag har så himla mycket kvar att göra och Hanna skulle tydligen kolla upp vad Zimbabwe står i Kärnkraftsfrågan. Zimbabwe har inte ens kärnkraftverk i landet. Zimbabwe har inte ens skrivit på kyotoprotokollet. Och med allt detta vill jag begrava mig själv. Istället för att sitta här och göra livet ännu surare för mig själv tänker jag sätta igång med. Jag hade iallafall tänkt sova vid tolv fast den gränsen lär jag gå över. Säg hmm..... ett, kanske?

Mwa
/ifrån helvetet

Kommentarer
Postat av: Erica:)

gud vilken fin blogg du har Emelie!

2008-10-22 @ 16:35:45
URL: http://eericafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0