Emma är på hugget, seriöst!

Emelie säger:

Hahah Naje jag ska inte börja glo på sånt trams

Emelie säger:

det är bara dokumentärer som går hem

Emelie säger:

som CBS 60 minutes

Emelie säger:

och sånt

Emma idol säger:

(blää) men jag respekterar ditt val (yea sure) jo det gör jag faktiskt!

Emma idol säger:

sorry, gubben i huvvet snackar igen :/

Emma idol säger:

:P

Emelie säger:

HAHA

Emma idol säger:

 han är söt, heter Ingve och är norsk i grunden. har lite röd skägg stubb men är flintis. världens finaste kaffe-smile, en tand har han t.o.m tappat pga allt koffein



Jag har gjort alla läxor YEEEEEEES! Okej, NOT! Jag har fortfarande kvar engelskan och svenskan men jag tror inte det är någon brådis på det ännu. 
Jag har legat i soffan nerbäddad med filt och lite ljus och kollat på Titanic, IGEN. När alla dessa låtar körs igång så sprutar tårarna direkt. En film jag skulle kunna se om och om igen 24/7.
Ringde morfar idag också..... Ska dit på söndag klockan 2. Ska skicka ett mess för att höra om det är OK att jag tar med Emma. Det blir nog inget problem.
Skit vad trött jag är! Ska jag skicka ett sms till honom nu eller ska jag vänta? Jag vill hemskt gärna ha med Emma. Ska nog upp och råd fråga mammi.

Nu hade jag tänkt kila till sängs =) Ha det så bra! Och förvänta er mig riktigt trött och bitter i morgon.
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0