Förbannat

Jag har det jättebra (!) förutom att jag är trött igen. Vi tog en sväng förbi Peter idag för lite allmän information.
Jag satt bredvid ett äckel på bussen och varenda gång någon nyser eller hostar håller jag andan och mår illa. Tänk dom som sätter sig där efter. Åh fyfan.

Jag ska äta middag & sedan kolla på matten. Har spanska också jag ska kika på innan och inte fem minuter innan....
Hmmm vad mer finns det att säga.... Äh jag vet inte. Som sagt, det är inte kul att skriva här längre :P alla är så tråkiga. Det är liksom bara min syster som skriver arga kommentarer då jag skriver min vrede i ett inlägg.

Okej en sak har jag att säga. Alla ungdomar borde engagera sig bättre. Hjälpa till på något sätt. Gå med i ett ungdomsparti eller bara gör något för samhället. Men vem är jag? Vem skulle få för sig att lyssna på mig. SUCKERS.

Bläää huvudet börjar värka. & jag som tyckte att jag åt mycket till lunch.
Mwa

ps.vi fick dom mest gigantiska broccoli-huvudena till lunch. Dom smakade som gamlingars tvåliga händer. Spydde nästan. Viiiiiiidrigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du glömde en sak, JAG KOM TILL DIN KLASS PUCKO ;o

2008-09-01 @ 18:22:12
URL: http://lillma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0