Föreläsning på Eriksöre (Öland)

Halsen är MEGA svullen och min röst kommer inte vara för trevlig imorgon känner jag på mig. Jag hade egentligen inte tänkt blogga mer idag eller u helgen men OK.

Alla C klasserna åkte till Eriksöre för föreläsning och lite annat kul


Lekar. Mjaaa jag är inte så inresserad utav det men Emma var! =D


Världens grymmaste stugor! Som tur var fick jag sova med Emma. Tv &
vindruvor och vattenpipa med 06-07C


Det ända man kunde roa sig med var hopp madrassen. Trillade...Gjorde
SKIT ont. Mamma varnade mig för den........


Emma och jag var uttråkade. Fan barn kan slå ihjäl sig på sånna trä hästar
som gungar framåt och bakåt. Strul med bussarna också..... Vi kommer hem sent


Nej SERIÖST nu. Jag ska gå och göra iordning lite saker tills imorgon. Skit trött och allmänt trött på alla. Ha det bra people!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0