Hollywood lockigt

Efter allt liv här hemma imorse och knappt en ända blund inatt så satte jag mig vid tven. Halsen var helt bläää när jag vaknade och jag trodde jag skulle hosta ihjäl mig.
Proppar har gått i huset så allt stängs av och går på typ hela tiden....

Igår klagade jag över mitt hår eftersom jag hade lockigt. Trots alla fina & söta kommentarer. Men usch, jag gillar verkligen inte att ha lockigt, seriöst. Men idag ser det väl hyffsat ut, riktiga hollywood lockar faktiskt. Kan inte fatta att detta är det hår jag har i normala fall ;S

Kan känna doften utav mat..... Har inte ätit frukost idag.
Mwa


Japp, så ser mitt hår nästan ut, förskräckligt hysteriskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0