Jag har blivit kär

Var ute och åt med Elin och Emma idag, riktigt trevligt! Alla tre har sånna hysteriska skratt och vi förde väldiga oljud och drog till oss uppmärksamhet.
Vi promenerade genom stan och träffade på två killar. Emma sa att vi var 18. Smart flicka det där ;D vi sket i det och åkte hem.
Jag blev förföljd utav en äcklig byggarbetare på vägen hem. Livrädd! Emma glömde också att ringa mig =( sista gången jag tog hennes buss hem så sent. FYFAN!

Nu sitter jag här. Fryyyser som bara den. Sitter också och snackar med Emma om en kille. Hahah jag har nog blivit tok 'kär', inte bra.... Vi får se hur det slutar ;D

Imorgon ska jag möta upp Elin i stan och kanske hinner vi träffa Emma också. Ska se om jag kan få med mig Lovisa också =D

Tillsdess får ni ha det strålande!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0