Jag kan äntligen andas ut

Vi började tolv idag eftersom Mona var på exkursion med någon klass någonstans. Åkte hem till Elin igår kväll men vi båda var rätt sega. Gabriel satte på världens äckligaste film som han påstod var en dokumentär där offrena hade spelat in filmen innan dom försvann. Filmen var mega hysterisk och vi trodde verkligen på att det hade hänt på riktigt tills i slutet då dom hittar ett hus mitt i skogen och blir nedslagna.
Vi kom knappt med bussen idag. Elin hade ställt klockan på tjugo över tio och  bussen skulle gå tjugo över elva.
Världens och då menar jag världens kram goaste katt kom tassandes i täcket i natt. Mega mysig. Han låg bredvid mig nästan hela natten =)

Puh, jag kan somna när jag vill, jag kan göra vad jag vill nu hela helgen för jag har ingenting som måste göras. Ialla fall inte tills måndag eller tisdag. För på fredag har vi natur prov och det tänker jag inte sätta mig med nu i helgen. Vi får se hur det går =) jag förstår faktiskt det mesta Mona säger.
Pyjamas, tv & soffan består min fredag utav =) ska höra om Elin kan komma hit senare eller jag till henne.

Och nästa vecka kommer älsklingen Emma hem! Jag räknar ner dagarna och hon är redan tillbaks på torsdagen som tur är.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0