Jag och min jaaa dåliga rygg

Prov imorgon i historian. Varför ska allt gå så nedrans snabbt??? Vi har stressat igenom saker i både samhälle, engelska & historian. Varför? Jo för Fn-rollspelet of course. Jag måste sitta med min dåliga rygg och plugga hela kvällen idag igen. Och idag har jag inte Emma som kan stötta mig eftersom hon åkte till Turkiet imorse. Men en vecka klarar jag av. Eller? ;S

Imorse blev det stressigt. Jag vaknade vid 7 och bussen gick vid fem i halv åtta. Och vi hade också exkursion vid 8.10. JUST DEN DAGEN!
Jag hann iallafall med bussen mötte sedan Elin =)

Jag har seriöst inte tid med att sitta här men jag har ingen lust att plugga idag också =( natur prov nästa vecka och språk prov om två veckor. Jag blir redan trött.

Ha det bra!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0