Mitt skrik finns på tv

God morgon? Eller nej, jag har faktiskt varit uppe ett tag redan =) fick ringa och väcka Emma också runt tolv tiden.... Så typiskt :P

Igår runt sju tiden åkte jag till Emma för att kolla på 'Lånta fjädrar'. Hahah det roligaste är att mitt i hela teatern så kan man höra när jag står utanför och skriker :P Emma stängde av ljudet för att försäkra om att det inte var zombies ute på gatan som tänkte inta världen. Men eftersom Ellen jobbade under teatern då 'Lånta fjädrar' spelades så var jag med ett par gånger. Jag kan typ alla repliker i första delen och sedan kommer mitt skrik. HHAHA!

Emma visade mig en hm jaaa väldigt annorlunda porr-film igår också. Euwh säger jag bara. Riktigt satans vidrigt. Jag vill inte säga mer!

Idag ska vi två till morfar&Anna för att äta. Får se hur det blir =) jag har iallafall med mig Emma som tur är!
Emma kommer om sisådär 40 minuter, HOPPAS JAG!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0