Plågsam dag

Hej och hå!
Igår var det som sagt staggningen och det gick bara inte att ha med sig kameran för att fota med risk för att den skulle gå sönder. 
Jag glömde mina förbannade leggins hemma innan vi for till Eriksöre så jag fick ha mina mjukisbyxor...Hrm. Inte vidare snyggt.
Stämningen var helt sjukt skön och efteråt blev vi OF COURSE nerdränkta i sirap, mat olja, choklad sås, grädde & mjöl. Jag klagade på att jag mådde dåligt som vanligt x)
Eteråt var det Vallen. Emma, Elin, Lovisa och jag hade grymt trevligt! Och shit vad vi har skrattat åt alla misstag och roligheter vi gjorde igår.

Idag var det så dunder segt i skolan. Våran naturkunskaps lärare Mona babblade på som bara den och min jävla spanska lärare har satt upp frånvaro 1 timme (??????) jag har varit där varenda lektion!!!!!!
Jag sitter som vanligt och översätter åt tjejen i våran klass som kommer ifrån tyskland och idag orkade jag verkligen inte. Jag var se nedrans osocial.
Det ända som varit roligt idag är de hysteriska skratten och samhälls lektionen. Jag orkar seriöst inte sitta här längre. Har varit på stan med Elin och Emma och ätit och kollat runt. Jag orkar inte sitta här. Bilderna, hm jaaa :P någon annan dag helt enkelt.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0