Saint Tropez

Min morbror åkte precis :) han ska till Saint Tropez med kompisarna i en vecka och åker imorgon bitti. Så jäkla skönt!
Jag funderar på att skaffa mig en ny mobil snart. Vill så gärna ha en ny! Och då hade jag tänkt skaffa mig Nokia E71. Jag hatar nämligen att skriva sms på små fjuttiga knappar där man jämt skriver fel och jag som oftast har långa naglar också :P hah! Man ska visa naglarna hänsyn. 




Ikväll ska jag och Emma ut och äta =) vem vet om vi också träffar Lovisa och Elin.

Tills dess får ni ha det så bra, för jag är helt upptagen med att skratta ihjäl mig åt en person som upprepar sig med ett 'sådär' hela tiden. BLIR GAAAAALEN!

Mwa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0