Sjuk & skolan tär på en ordentligt. Då är Emma där och hjälper en :D

Jag har inte skrivit på länge :P har inte orkat.... Det mesta är skolan nu.

Emma och jag var på stan idag. Hm vi gick runt och skrattade och slog på varandra som vanligt. Bergqvist dök upp med sin tjej som går internationell. Vips så smyger Emma fram till närmsta klädesplagg och sten glor på dom. Men det var fan rätt åt han för han är riktigt dum i huvudet ärligt talat.

Jag är också sjuk. Mådde skit idag och dröjde mig kvar extra länge i sängen. Ville så gärna stanna kvar. Som tur var behövde jag inte åka förns halv tio =D

Nej nu ska jag kila igen! Förvänta er inte någon  uppdatering på kanske någon dag eller så =)

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0