Tummen upp

Lugn dag =) och jag höll på att försova mig idag igen. Men jag hann! Det var ett förbannat liv här hemma igår då pappi kollade på när Kalmar spelade igår. Elen gick mitt i matchen :P haha! Dom vann ialla fall med 2-1 för dom som är intresserade, vilket jag INTE är. Fotboll är tråkigt och absolut meningslöst.
Och en sak som jag har märkt är att det ligger russin paket överallt. I mitt rum, på skrivbordet, på toaletten och i köket. Helt ointressanta saker :P

Skickade ett fint litet jag-saknar-dig-sms till Emma när jag var på väg hem =) hon har inte svarat, än =(

Imorgon har vi orientering. För en gångs skull så ska jag inte virra bort mig med Emma uppe vid slingan för typ tredje året i rad. Denna gången blir med Elin =) hoppas vädret blir bra så det inte öser ner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0