Skit i vad jag gör!

Jag önskar det vore fredag idag.... Men det är det icke. Jag saknar dig Emma!
Jag är på bättringsvägen (& fyfan vad jag suger på särskrivning).

Elin, Lovisa och jag har haft riktigt roligt idag! Jag har verkligen inte skrattat så mycket på väldigt länge eller jo när jag är med Emma då =) Emma vet speciellt vad som får en att skratta.
Blev så sur idag då jag och Elin bestämde oss för att gå på promenad på idrotten istället. När vi kommer tillbaks runt 12.45 så får jag ett sms där det står;;; Varför är du inte med på idrotten? Är inte det viktigare? Asså jag stör mig på människor som inte har något annat bättre för sig!!!!!! Som om den personen bryr sig om jag skiter i något eller inte. Och NEJ (!!!!!!!!) jag sket inte i lektionen. Jag varlika behörig som dom andra i klassen.



Är fortfarande skitsur.

Elin och jag satte oss sedan i biblioteket för att plugga och skriva lite =) så fokuserad hon ser ut när hon tänker. Men det gick bra, vi fick gjort det vi skulle göra.
Hade tänkt lägga mig i MIN sköööna soffa och plugga och hah sova en stund.

Mwa

Kommentarer
Postat av: me missing old emelie

men skit chilla lite va. du har verkligen förändrats grymt mkt. inte bara jag är med om den grejen.

Jag undrade när du gick på lunch om vi kunde snacka lite efter men du sa att du hade gympa direkt. så det gick ju inte. men sen sitter jag där och ser hela din klass gympa men du är inte med. Då undrar man ju lite vad du menar då :S

Gymnasiet va tydligen inte bra för dig. Det förändrade dig enormt. och jag kan inte säga till det bättre. saknar den gamla. mkt mkt mkt mkt!

2008-09-11 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0