Dagen i korthet

Ina hann svara på mitt mail. Tycker det är så himla roligt att skriva till henne! :P
Mötte Emil på bussen som följde med mig på mina sista lektion som vart matte. Tydligen vart det lite för komplicerat för honom.... I alla fall, vi hoppade av på dokumentan och gick sedan hem =) min svarta skinnjacka kunde jag kyssa adjö för det var för varmt helt enkelt. Jag har väldigt lätt för att frysa helt klart men inte idag!
Efter middagen ska jag nog börja skriva på min svenska rapport som ska in den här veckan men den var ganska enkel så det går nog fort. Funderar också på att gå och lägga mig skiiiiiiit tidigt ikväll så jag kan gå upp tidigt tidigt imorgon bitti och göra min dunder succé.

MIDDAGSDAX!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0