Du är värd allt!

Jag blir inte klok på lärarna på skolan....... Dom är bara 100% inkompetenta dessa dårar. Dom får för sig en massa skit som dom inte ens vet. Dom vet inte ens vad dom snackar om!
Hela Kalmar ska eller i alla fall alla i min ålder ska ut ikväll till Skälby på fest. Om jag har rätt så kommer det vara piss mycket folk som det var på Bistro för några månader sen att man knappt kom in eller ut. Men å andra sidan så har jag aldrig vart på Logen så det kanske funkade..... Polisen lär antagligen komma :P men aja! Det blir nog kul =)
Imorgon ska vi grilla, jonna sarah viiiiinis jag och antagligen sebbe och alex också. Det ska bli dunder bra väder imorgon så det blir nog en höjdare! Näh nu ska jag fortsätta njuta av min film en stund till. 

Ha en bra kväll =D
Mwa

ps.shiiiiiiit. kollade in våran FejmTv sida........ FYFAN vilka videos på oss xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0