En vinnande motivation

Var inne i stan och träffade Emma och Emil igår. Fint väder men solen låg alldeles för mycket bakom alla molnen. Vi satt i hamnen och käkade glass och snackade. Hade feber igår men eftersom det var så länge sen jag träffade Emma så spelade det ingen roll.
Jag följde sedan med Emma hem för att grilla och äta god mat =) vi kollade igenom en massa massa roliga bilder och videos ifrån när i vandrade till Haga Park för ett par år sen. Vi gjorde en himla rolig video efter det och den är rolig än i dag ska jag säga er.
Idag kanske vi skulle grilla inne i stan Emma och jag och hennes kompisar. Kanske ska gå ner och kolla min mobil :P Det är lika fint väder som det vart igår. Puh, skönt!

För övrigt så åkte min föredetta klasskamrat Mariam till NY och Washington. Hon hade ett Irak-projekt i skolan men istället gick hon in på Säkerhetspolitik.se och svarade på 20 frågor och skrev en motivering om varför hon skulle få åka dit. Någon vecka efter ringer det och hon får veta att hon har vunnit. Jag säger bara Satans lyckost!!!!!!! ;D Hon åkte i alla fall till USA igår kväll tror jag för att besöka Senatorn i Washington tror jag och för att besöka FNs högkvarter på Manhattan och givetvis ett besök i Vita Huset. Sånt här får mig att tänka på att Allt är möjligt.

Nu ska jag göra mig iordning och ringa Emma om jag inte glömmer bort det.
Ha en bra dag!
Mwa  

typiskt...... hittar inte bilderna ifrån igår heller.


Kommentarer
Postat av: Emma

jag kan skicka alla gamla goa bilder till dig ;)

2009-04-15 @ 16:01:18
URL: http://unblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0