Första skoldagen

Vaknade imorse av att mamma kommer in och väcker mig runt tio över sju. Jag hade ju glömt att sätta på alarmet igår kväll men hon väckte mig ganska så tidigt så jag hann ju med bussen och till min ända lektion idag som var svenska. Vi gick igenom lite små saker och fick sedan sluta 35 minuter senare. Roligt. Stressa upp för att hinna med den ända lektionen som började vid 9 och sedan invänta pappa som skulle komma runt elva tiden. Nähä tänkte jag och åkte hem. Åkte sedan in för mötet.
Som jag skrev igår så börjar all skit idag och det förklarade jag mer än gärna på det där mötet idag med min mentor. Jag har två prov nu på onsdag så det är bäst jag sätter igång nu.

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0