Fyfan vad äckliga dessa filmer är

Usch nu visas Kill Bill 2 och jag är ju måttligt förtjust i dessa filmer. Dom är ju våldsamma och så sticker dom ut varandras ögon. Det är en sak för mycket som  jag itne tål där riktigt så jag hoppas över det.
Vi hittade riktigt gamla cd-skivor i bilen för inte så länge sen som är väldigt intressante faktiskt. Det är låtar som spelades på lågstadiediscon när man gick i typ 3an eller 4an. Ni har hört den, det är jag nästan 100 på! Den är så gammal men ändå så att man inte riktigt kan stå still. Usch, låten är hemsk! Full med en massa minnen ifrån en massa skit när man vart liten och umgicks med alldeles alldeles fel människor.

Nu är det verkligen läggdax, det har vart det i nästan sex timmar nu! ='( inga Hemsökta Hus avsnitt inatt....... Buhuuu.

Mwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0