Slappdag står på schemat

Jag låg ute och solade i någon timme och nu efteråt så känner jag hur det har tagit sig.... Typ bränt mig på armarna och då har jag ändå knappt solat armarna ett dugg. Och denna jävla förkylning asså! Ååååh när fan ska den försvinna? På morgonarna vaknar man alltid äckligt stel i kroppen och kan knappt röra sig, allt pga förkylning! Näh så jag ska klä mig varmt när jag ska gå ut.
Rysningar i kroppen när det luktade grillat och midsommar minnen ifrån förra året kom tillbaks. Det blev kul ändå, även om vi inte hade planerat att det skulle bli sådär =)
Ska ringa Viiiinis nu hade jag tänkt. Ha en bra kväll!

Mwa

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska ha en lika rolig midsommar i år, eller? ;)

2009-04-25 @ 18:00:57
URL: http://unblessed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0