Härlig dag!

Det är typ 3 dagar sedan sist jag bloggade nu.... Halvdåligt.
Öst och jag satt och stekte i morgon solen innan nationella provet i engelska idag innan alla de andra hade kommit. Provet vart huuuur tråkigt som helst och det sög jet balle. Man skulle antingen skriva om Datorn i samhällets perspektiv eller vad Datorn är för dig. Skit tråkigt ämne...... Men för övrigt så har jag gått runt och skrattat och hållt på så jag kan verkligen inte klaga på den här dagen. Den har varit perfekt!
Viiiinis och jag promenerade bort till Sarah för att snacka och lite sånt. Det slutade med att jag blev sååå frestad att diska (som jag alltid typ brukar göra när jag kommer hem till dom) och så rengjorde jag deras köksluckor. Snällare kompis kan man inte hitta! =D
Imorgon blir det grillning och fest med en massa härliga människor! Det ska bli såååå fint väder också så det kommer bli super.

Äsh min mage gör ont, dax för lite middag!
Mwa

GRATTIS TILL DET NYA JOBBET MEMME PEMME PUNGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma pemma pung

ETT STORT AWW PÅ DIG!! <3

Vet att jag sa att vi skulle höras av ikväll, men nu måste jag sova så jag orkar upp till det nya jobbet innan tio imorgon. På en LÖRDAG, fyfan säger jag. Haha. Håll tummarna :)

2009-04-24 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0