No problemas!

Som vanligt har jag kilat hem för att käka lunch =) idag serverades tydligen spagetti och köttfärssås..... Inte det godaste den skolan har gjort precis. Geggamojja.
Ehm för övrigt så flyter väl allt på ganska så bra. Fick precis ett mail ifrån Ina som jag tänkte svara på =) dom sista veckorna nu innan påsklovet så är det super lugnt i skolan. Men direkt efteråt så har vi en period med en MASSA plugg och en massa prov att göra. Men öhm det fixar vi väl! Snart är första året avklarat och det har gått bra. Känns skönt med ett efterlängtat sommarlov som kommer innebära jobb mys med tjejerna och lite 'inrikes' resor här och vart. Nu ska jag ut och hämta posten!

Mwa

ps.vädret i kalmar idag är huuuuuuuuuuuuuur underbart som helst! Kan tänka mig att nästan hela Sverige får uppleva det idag. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0