Påskafton????

Det vart ett enormt missförstånd imorse innan vi skulle till mormor och Uwe på lunch. Jag skulle ju ha cyklat in men det fanns knappt luft i mammas däck så det blev inget av med det. Och sedan det stora missförståndet som är alldeles för oviktigt att dra upp här. Dom åkte i alla fall och jag var arg :P slutade med att jag rusade till bussen och fick gå en jävlah bit för att komma till mormor. Men idag har det vart himla fint väder, igen! =D träffade min moster och hennes sambo som alltid har lika roligt att förhöra mig om mitt liv. Och så träffade jag min favvo kusin Sebbe, (ja jag favoriserar mina kusiner, men pfff inte undra på......).
Påskägg hit och påskägg dit. Av mammi och pappi fick jag en bok som jag har velat ha i ett tag nu istället för att påskägg. Av mormor så jaaa..... fick jag påskägg. Dom ända som kan ge normala påskägg är nog min moster och morbror och min mamma. Boken är förövrigt himla bra!
Jag ska nog slå Jonniiiii en liten pling snart, har inte hört av henne på jätte länge nu :P så ha en fortsatt trevlig påskafton (??????) det är väl Påskafton? Jag visade inte så himla stort intresse när lärarna snackade om jesus och gud på grundskolan..... Onödig skit tänkte/tänker jag. Men lika glá är jag för det! =D

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0