Pluggelliplugg

Gick gick och la mig en stund efter att ha kollat på hemsökta hus. Jag är verkligen fast vid det programet och sedan får väl var och en tycka vad dom vill. Om man tror på det eller ej.
Sitter och rå pluggar som jag inte har gjort på en hel vecka nu (H), känns skönt men nu när jag inser att jag har lite saker att göra så tycker jag nu att jag borde ha öppnat böckerna lite tidigare. Vi har i stort sett 1 prov varje vecka nu framöver. Ska bli riktigt nice :P och sedan slutspurten då lärarna lägger ALLT på samma veckor när vi ska sluta skolan. Klantigt typiskt av lärarna.
Snackade med min naturkunskapslärare innan jag hade mötet imorse om vad som kommer på provet. Hon tar oftast bara med random saker som kanppt har nämnts. Jag fick inget riktigt tydligt svar ifrån henne så jag sitter helt förvirrad. Har också ett svenska prov på onsdag och jag har slarvat bort lappen som jag fick innan lovet..... Fyfan vad jag skäms :P har jag inte bättre ordning på mina saker?
Har heller inte träffat varken viiiinis sarah eller jonna på lite mer än en vecka så det ska bli kul att träffa dom imorgon igen :)
Jag ska fortsätta råplugga till halvtio sen ska jag sova. Usch nä nu började Olsen Brothers låt Fly on the wings of love....
Hm lite nytt rekord här..... Min lillasyster bellenbuu sätter i sig en hel chokladkaka på mindre än 15 minuter och hon är också laktosintolerant (?), mysko människa. Aja ont i magen kommer hon ju få :P

Mwa


Vad är jag för en kompis som glömt när ens kompis fyller år?!?!?! Jag hade blivit förbannad om någon jag kände väl hade glömt bort min :P Jag som tänkte på det innan jag gick och la mig igår att jag skulle säga grattis......

GRATTIS Emma! Hoppas alla andra kom ihåg att säga grattis =) dålig jag är....

Kommentarer
Postat av: emma pemma pung

Du är inte dålig, du är en väldigt bra kompis :)

2009-04-22 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0