Solen lyser & himlen är blå

God morgon!
Slängde mig upp för att käka frukost (det bästa målet om dagen enligt mig även fast jag knappt klarar äta något) och sedan kolla termometern. Här ute på landet är det omkring 16 grader ute idag så det är på med solskyddsfator och gå ut och lägga sig en stund i det fina vädret. Som sagt, solen bärnner mer nu än vad den gör i sommar så nu är det ju dubbelt så viktigare att smörja in sig ordentligt. Jag brände mig igår på den lilla timmen jag låg ute. Kinderna var total röda och mina armar gjorde också ont. Och då var klockan halv tre och inte tolv :P då solen står högst upp.
Jag ska försöka få med mig Ellen ut och sedan får vi se om Duchess är sugen på det. Det är jäkla massa humlor och skit i gräset. Upptäckte en stor bålgeting inne i våran uteveranda igår och blääää vad äckliga dom är. Dom är så stora att dom skriker DÖÖÖÖÖÖÖÖ. Näh så en kudde någon filt och  musik ska jag ta med mig ut nu! Familjen ska på kalas tydligen ikväll och då hade jag tänkt sätta mig och plugga dom timmarna dom är borta så man får lite lugn och ro =) 
Vi hörs ikväll!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0