Sommar i kalmar

Jag klev upp halv sex imorse, gjorde mig iordning i lugn och ro. Skönt när ingen annan är uppe =) gosade med vovven och sedan cyklade jag iväg. Jag har aldrig tagit tid på hur lång tid det tar för mig så jag cyklade hemifrån runt tio över sju. Kommer inte ihåg när jag kom fram.......
Det har vart otroligt varmt och skönt ute idag att det nästan känns som sommar. Som vi har längtat! Det är på tiden att värmen kommer nu.
Okej så det är Valborg imorgon.... Hm. Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra. Antingen åka till öland eller stan. Aja det återstår och se imorgon.
Näh nu ska jag ut och promenera med snorisarna i någon timme sen ska jag lägga mig i min soffa och dö xP

Man har äntligen fått lite färg!
Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0