Soooolen skiner

Ooooufh så härlig dag det har varit i staden! Dagen kunde dock inte har startat trögare än med att vi hade 2 timmars Gränser första lektionen. Det känns som om vi diskuterar onödiga saker. Saker som vi liksom redan vet och kan och förutspått!
Det är väldigt mysigt att man kan njuta utav våren ute nu med solbrillorna på och tjattra med tjejerna. Vad jag längtar till sommaren nu.
Jag gick till halv fem idag..... Som jag alltid gör på torsdagarna. Det är den segaste lektionen jag vart med om någonsin :P till slut sitter man nersjunken i en utav dator stolarna och lyssnar på musik från alla världens hörn. Fast idag höll jag mig till svenskt. Lyssnade på berghagen och gyllene tider och en massa annat :P det är min stil det (H)
Imorgon åker vi till Öland. Vi ska käka middag och ha det roligt jag viiiinis sarah jonna sebbe och alex =) roliiiiigt! För övrigt så fyller min lillasyster BellenBuu år på söndag så då ska jag väl vara hemma. Även fast hon antagligen inte bryr sig om att jag är där eller ej. Otacksamt.
Näh nu ska jag skriva klart min svenska rapport! =D

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0