Toppen vecka!

Fjantig jag är OCH mörkrädd. Jag vågade inte gå den snabba vägen hem när jag brukar hoppa av den bussen som kommer ifrån 3kanten. Jag tog en sådan omväg att jag har riktigt ont i benen och i axeln. Jag gick runt och bar på en stor bag och sedan musik i öronen. Varför bar jag min mobil i handen hela vägen?
Efter att har gått förbi byns totala inkompitentaste gäng som står vid väg kanten och grejer går jag förbi med bestämda steg men innombords skiter jag nästan på mig. Jag vet ju vad dom kan göra om dom har en tillräckligt dålig dag. Jag går förbi och klarar mig undan. Det kommer inte bli något av detta gäng. Dom kanske har roligt nu och kan leva på alla sina små äckliga spratt dom gör mot detta samhälle men om några år så HAH då är dom fan ta mig ingenting. Då är jag glad över att det är jag som går förbi, hem till en trygg miljö.
Jag har haft en toppen veckan och inte nog med det så vart kvällen igår den roligaste på jag vet inte hur länge! Jag har skrattat och jag har blivit totalt övergödd med mat så det inte är sant! Huvudet snurrar när mat kommer upp i huvudet.

Så imorgon är det skola igen...... Jag vet inte om det är Bu eller Bä ärligt talat. Jag vill dels till skolan för att få sommarlov fortare men jag vill också kunna vara hemma och kunna bestämma och planera vad jag ska göra dagarna långa och inte bara tänka på när mamma jämt säger; Tänk nu på att du har skola imorgon och BLA BLA BLA BLA.
Näh nu ska jag sova =) upp halv åtta imorgon och då börjar väl det verkliga livet igen med en massa tråkiga rutiner och skit. Sov så gott allesammans!

Mwa


OJUSTE! Det är Hemsökta Hus på tv4+ alldeles straxt har jag för mig, ett måste för mig att kolla på innan jag ska sova. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0