Kvällen igår

Vi skulle som sagt grilla igår. Blev inte mycket av det :P vi satt en stund vid slottet och frös med en massa massa fåglar som cirkulerade ovan oss. Så förskräckligt äckligt! Det skriker fågelinfluensa bläääe. Redan innan vi började gå mot slottet så visste vi eller kanske inte Emma men vi andra att vi skulle hamna på någon restaurang eftersom det var så kallt. Och jo, visst hamnade vi inne i stan igen. Jag åkte hemifrån sommarklädd men hade med mig en tröja som jag INTE tog på mig även kylan.
Imorse när jag vaknade var hela halsen uppsvullen och usch så det gjorde ont. Gå utan strumpor och bara skinnjacka på kvällen är nog ingen vidare bra idé. Man lär sig definitivt utav sina misstag ;D
Emil hängde sedan med mig hem och vi satt och åt popcorn medans Grey's var på tven. Han satt och läste Horoskop HÖGT! Blev tokig efter ett tag och började med Gå härifrån frasen. Han kan fortfarande inte säga det utan att brista ut i total gapskratt :P  
Träffade Emil förut idag medans han höll på att göra sig iordning inför hans arbetsintervju eller vad det var. Eller om det var någon prov dag för att checka om han var lämplig för jobbet. Shit så nervös han var när jag lämnade honom hahah! får hoppas att det gick bra i alla fall (=

En ganska rolig incident som inträffade förut idag. Jag satt i vardagsrummet där uppe och kollar på Hemsökta Hus (då ska det vara absolut tystnad i huset och volymen ska vara på nästan MAX så att man kan höra precis allt som händer). Då kommer Thea min lillasyster in efter att ha hjälpt pappa där ute med att sätta upp staket med en stor speta i handen. Hon skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiker för sitt liv och skriker att JAG VILL INTE DÖÖÖÖÖ! (gråter) JAG VIIIIILLL INTE DÖÖÖÖÖ! Mamma höll fast henne medans pappa försökte dra ut skiten men bara halva fick han bort. Hon går nu runt med en speta i handen och tror att hon kommer dö. Jag hotar henne med att om hon inte drar bort den så kommer den där lilla spetan vandra runt i kroppen och punktera antingen lungorna eller hjärtat. Inte för att det gör det.... Men hon börjar ändå fundera.


Det har gått typ 3 timmar sen Emil åkte iväg och jag vet inte riktigt vart han har tagit vägen....... Han lovade att han skulle ringa och meddela om det gick bra eller inte men jag har inte hört något från han än. Kanske ska slå en signal :P slår vad om att han sover eller något.....

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0