Vilken dag!

Riktigt upprörd imorse..... Dessa jävla bussarn ute på landet som jämnt och ständigt ska krångla. Varför ska det sitta en fet busschaufför som knappt får plats i det där sätet och som bara schyfflar (????) in människor i bussen tills alla typ ligger på varandra och så blir´den feta gubbe sur och irriterad då det är tillräckligt med människor i bussen så att man är tvungen att stå innanför den gula linjen precis där han kör så att han blir irriterad och ryter åt en. VARFÖR TAR HAN IN SÅ HIMLA MÅNGA DÅ?!?!?!? Det är så varenda gång! Inte nog med det men när jag skulle åka hem så steg jag precis på bussen och får se hur busschauffören tar sig i skrevet....... Nice.

Jag har naturkunskapsprov imorgon direkt på morgonen och jag hade med den till skolan imorse så att jag kunde plugga. Nu glömde jag den i skolan så jag kan inte plugga..... Ännu en riktigt irriterande grej. Mamma pappa och jag satt också och spelade tre omgångar Buzz till 1 inatt och det var inget roligt att stiga upp klockan 6 imorse.
Aja inte mycket jag kan göra! Nu börjar Desperate Housewives, ha det bra ikväll & godnatt!

Mwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0