Britneys comeback!

Jag är ett riktigt Britney Spears freak och har vart det sen många många många år tillbaks. Jag har allt med henne! Precis allt. Mamma överraskade mig till och med med konsert biljetter till hennes (en av många) världsturnéer. The Onyx Hotel Tour 2004. Det var riktigt stort för mig att få åka dit kommer jag ihåg men shit vad kul det var!
Britneys comeback nu. Jag hoppas hon stannar kvar på listorna och släpper fler jätte bra album som man kan lyssna sönder.
Jag ser verkligen fram emot en konsert i Sverige antingen detta året eller nästa.


Kommentarer
Postat av: Sara Osman

Hennes comeback är jättebra, jag som inte ens är ett fan :P

2009-01-21 @ 11:44:44
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0